Saturday, December 17, 2011

A letter to workers.

TO: Everyone I knew In UPA


      Kakak-kakak/Abang-abang, hari ini ialah last day saya. T_T. Saya tau dah terlalu lewat, tetapi saya ada sebab. Saya tak mahu you orang sedih depan saya (perasan sangat). Saya suka orang gembira, ketawa dan gila (macam saya) :D i hope you understand. Saya akan rindu kakak-kakak/abang-abang di kilang UPA ini. Di sini ada banyak "funny moment" yang "dibagi???" oleh you. So, do miss me. And always be happy and laugh out loud. Bye!


P/S: Ini ialah 1st time saya tulis Bahasa Melayu kepada people. (tidak termasuk karangan sekolah).
Saya harap kakak-kakak/abang-abang boleh faham dan jangan ketawa selepas baca "suarat???" ini. 


FROM: Sammi :))



**you can throw this away after reading it. But don't let those SUPERVISORS or MR.YONG or MR.CHUA see it!!! Or else saya boleh  XP(mati)












I will miss you guys. Thanks for your concern and advise. Anyway, fighting and fight for your dreams.

No comments:

Post a Comment